29. října 2012

V pondělí jsme s manželem vyrazili do kina. Kupodivu ne na Batmana, jak by se podle fotky mohlo zdát (já tu kočičí ženu miluju :-)), ale na Jamese Bonda. Celý den jsem trpěla myšlenkou, že kombinace mých kalhot s kozačkami bude někomu evokovat německou armádu... Naštěstí mě okolí ujistilo, že spíš vypadám, že jdu jezdit na koni :-)
On Monday, my husband and I went to the movies. Surprisingly not to see Batman, as it might seem from a picture (I love Catwoman :-)), but for James Bond. All day I suffered from the idea that the combination of my pants and boots  may someone evoke the German army... Fortunately people around assured me that I look more like I'm going to ride a horse :-)





Rolák, kalhoty, kabátek, čelenka: Zara; Svetr: Marks & Spencer; Náhrdelník: Lindex; Boty: Vintage; Kabelka: Louis Vuitton
Turtleneck, pants, coat, headband: Zara; Cardigan: Marks & Spencer; Necklace: Lindex; Boots: Vintage; Bag: Louis Vuitton

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za komentáře!
Thanks for all your comments!