Čtvrtek 9. srpna 2012

Na mě dost netypický spíš do sportovna laděný model... Ve čtvrtek jsem se totiž rozhodla, že to, co ukazuje moje váha už nebudu dál snášet :-) a vyrazím si zacvičit. Abych se na to psychicky připravila, vytáhla jsem ze skříně jedno z mých oblíbených triček s kočkami, které jsem dostala před lety od manžela k narozeninám!
Unusual sporty combination for me... On Thursday I decided that I am not going to tolerate what my weighing machine is showing  :-) and I went to work out. To be mentally prepared for it, I pulled out of the closet one of my favorite T-shirts with cats which I got years ago from myhusband as a birthday present!

Tričko: Vintage; Kalhoty: Pietro Filipi; Balerínky: Baťa
T-shirt: Vintage; Pants: Pietro Filipi; Ballet pumps: Baťa

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za komentáře!
Thanks for all your comments!