Středa 18. července 2012

Tak jsem i já podlehla a konečně obula letošní povinnou výbavu všech bloggerek světa :-) Sice jsem původně myslela, že si botičky ze Zary nechám jen do divadla, ale v pohodě jsem v nich došla do práce a dokonce v nich celý den vydržela. Takže jsem se nakonec i já sama přesvědčila, že skutečně jsou pohodlné...
So I succumbed and I finally wore this mandatory equipment for all girl bloggers around the world :-) I thought that I would keep this shoes from Zara only for theatre , but I went to work in it, stayed in it whole day and still was feeling good. So I finally came to conclusion, it is really comfortable...




Tričko: TIQE by Petra Balvínová; Kalhoty: Zara; Boty: Zara
T-shirt: TIQE by Petra Balvínová; Trousers: Zara; Shoes: Zara

1 komentář:

  1. Great outfit! Your top looks so chic and stylish!

    Would you like to follow each other?

    Evi xoxo

    The Notebook of a Fashion Lover

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře!
Thanks for all your comments!