Rušný čtvrtek

Protože jsem měla v pondělí dovolenou, v úterý byl opět státní svátek a ve středu a v pátek nestálo mé oblečení za moc :-) , rozhodla jsem se ukázat světu své čvrtečný outfity. Ano, správně outfity... Ne, že bych byla tak marnivá, ale ve čtvrtek jsem nešla jen do práce. Večer jsem vyrazila s manželem na premiéru do divadla...
Because I had a day off from work on Monday, on Tuesday there was another State vacancy day and my outfits from Wednesday and Friday weren't worth a penny, I decided to show to the world only what I wore on Thursday. And it wasn't only one outfit, because I went to the theatre premiere with my husband...

Co jsem měla v práci?
What I wore at work?



Šaty: Marks & Spencer; Svetr: Marks & Spencer; Boty: Baťa
Dress: Marks & Spencer; Cardigan: Marks & Spencer; Shoes: Baťa

V čem do divadla?
What I wore to the theatre?


Šaty, límeček a pásek: TIQE by Petra Balvínová; Boty: Vintage
Dress, collar and belt: TIQE by Petra Balvínová; Shoes: Vintage


 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za komentáře!
Thanks for all your comments!